Dotazy

Poptávka

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Za jak dlouho mi dorazí kalkulace?

Zpracování cenové nabídky se může v závislosti na sezóně a množství poptávek lišit, ale obecně se snažíme zaslat nabídku do 1 dne max. však  do 3 pracovních dnů. Cenovou nabídku vám zašle obchodní zástupce dle regionu realizace, se kterým rovnou můžete vyřešit veškeré obchodní i technické detaily. Technická podpora a zaměření zakázky, konzultace na místě je pro naše klienty bezplatná.


Jaký je postup od poptávky přes objednávku po montáž?

V případě, že souhlasíte s cenovou nabídkou, kontaktujete obchodního zástupce, který vás navštíví, zaměří realizaci, vysvětlí detaily a zodpoví veškeré dotazy.
Poté vše zadá do programového systému, zažádá o vystavení zálohové faktury na 70% částky zakázky. Po úhradě zálohové faktury putuje zakázka do výrobního programu a za 4. až max. 6 týdnů se montuje!
Doplatek zakázky je splatný v hotovosti oproti předání faktury, příjmového pokladního dokladu a předávacího protokolu.

Je možné si dohodnout s obchodním zástupcem platbu předem převodem z účtu. Zakázka v tomto případě musí být uhrazena před montáží.

Co dělat, když mi kalkulace nedorazí?

Mohlo se stát, že vlivem množství poptávek může nějaká zapadnout do spamu nebo se nám nenačte do kalkulačního systému. Obraťte se prosím na kolegyně z kanceláře plotů:     725 655 432, nebo pošlete email na: ploty@rolux.cz

Kde naleznu ceny vašeho oplocení?

Ke každé poptávce od zákazníka vytváříme cenovou nabídku s přesnou specifikací. Náš systém je vyráběn na míru. Pokud chcete znát orientační cenu vybraného oplocení, neváhejte poslat poptávku, cenovou nabídku pošleme obratem.

Poptávku můžete  zaslat přes konfiturátor: www.rolux.cz/poptavka-kalkulace-ploty

Kam mohu zaslat poptávku?

Poptávku můžete zaslat na emailploty@rolux.cz nebo vyplnit náš formulář na webu: www.rolux.cz/poptavka-kalkulace-ploty

Jaké informace potřebujeme ke zpracování cenové kalkulace?

Nejlépe nám zašlete orientační rozměry: výšku a šířku plotových polí, šířku průjezdu branky a brány a požadovanou výšku, můžete zaslat i  fotografii a popis vaší představy nebo specifikaci. Pokud potřebujete poradit, tak nám zavolejte na infolinku: +420 725 655 432.
Poptávku můžete rovněž zaslat přes konfiturátor: www.rolux.cz/poptavka-kalkulace-ploty

Navštěvujete klienty k nezávazné konzultaci na místě realizace?

V první řadě zpracujeme zákazníkovi předběžnou cenovou nabídku, aby měl představu o ceně. Po odsouhlasení nabídky si obchodní zástupce domluví u klienta schůzku, zakázku zaměří a domluví veškeré technické i obchodní detaily.

Poptávku můžete zaslat prostřednictvím konfigurátoru: www.rolux.cz/poptavka-kalkulace-ploty

nebo poslat poptávku na email.: ploty@rolux.cz

Je zaměření zpoplatněné?

Zaměření, doprava a konzultace obchodního zástupce je pro naše klienty zdarma. Kontakt na manažera dle regionu ralizace naleznete zde: www.rolux.cz/kontakty

Umíte dodat plot na klíč?

Firma Rolux se zabývá pouze výrobou a montáží hliníkového oplocení, betonové ploty a zednické práce nejsou v naší kompetenci. Lze kontaktovat naše obchodní partnery a zjistit si, zda tyto služby nabízí. V tomto ohledu vám rovněž mohou pomoci naši obchodní zástupci dle regionu realizace.
Kontakt na příslušného OZ naleznete zde: www.rolux.cz/kontakty

Jsou všechny výrobky vyráběny pouze na zakázku nebo máte některé skladem?

Všechny zakázky jsou vyráběny na míru. Profily a komponenty k výrobě jsou skladem, jen je nutné zakázku od začátku zpracovat, vychystat a vyrobit.

Objednávka

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mám vyřízenou objednávku, kdy mohu očekávat termín montáže?

Termín dokončení objednávky se odvíjí od termínu úhrady zálohové faktury. Jakmile je uhrazena, putuje do výrobního programu a po 4 – 6 ti týdnech se montuje.  V případě, že máte jakýkoliv dotaz, tak se prosím obraťte na obchodního manažera, se kterým jste celou objednávku řešili.

Platí se záloha za objednávku na místě při konzultaci s obchodním zástupcem?

Zálohová faktura se vystavuje na žádost obchodního zástupce a to ve výši 70% celkové částky zakázky s vyčísleným DPH.  Ta je zaslána programem “pohodomat“ přímo do vámi uvedeného emailu a je splatná převodem z účtu.


Je možné vidět všechny produkty, co máte na webových stránkách naživo?

Většinu produktů máme vystavených v sídle společnosti ROLUX na Moravě. Pokud jste z daleka, doporučujeme kontaktovat obchodního zástupce, který vás může odkázat na referenční stavbu, nebo může k osobní konzultaci dovézt potřebné vzorky.  Kontakt na příslušného manažera dle adresy realizace naleznete zde: www.rolux.cz/kontakty

Mám od vás cenovou nabídku se kterou souhlasím. Jaký je další postup?

Ozvěte se obchodnímu zástupci, který vám kalkulaci odeslal, buď emailem nebo telefonicky. Naplánuje s vámi osobní schůzku na místě relizace a dohodne potřebné technické i obchodní záležitosti.

Můžu se přijít podívat na vaše produkty na showroom?

Ano, pro lepší komunikaci doporučujeme si schůzku dohodnout předem. Je dobré rovnou komunikovat s obchodním zástupcem dle regionu realizace, se kterým je poté zakázka řešena od "A do Z". Kontakt najdete zde:  https://rolux.cz/kontakty

Můžu se v showroomu zastavit i mimo otevírací hodiny?

Pouze po telefonické dohodě s obchodním zástupcem. Kontakt dle regionu realizace naleznete zde:  www.rolux.cz/kontakty

Může se cena produktu změnit po objednání kvůli nárůstu cen materiálů?

Cenová nabídka je platná 1 měsíc od jejího vystavení. V případě, že se dohodnete s obchodním zástupcem na realizaci a vystaví se zálohová faktura, kterou uhradíte, cena se  již změnit nemůže a je konečná.


FAKTURA

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chtěl/a bych si potvrdit, že platba za zálohovou fakturu byla připsána na váš účet.

Jakmile dorazí platba na náš účet, tak nejpozději do 3 pracovních dnů vám přijde automatická odpověď, že platba v pořádku proběhla. Pokud se tak nestalo, tak se prosím obraťte na obchodního zástupce, se kterým jste celou objednávku řešili.

Jakým způsobem se hradí doplatek zakázky?

Výši doplatku zakázky, včetně termínu montáže vám písemně sdělí obchodní zástupce, se kterým byla zakázka sjednána.  Po montáži díla vám bude předána vyúčtovací faktura s odpočítanou zálohou. Doplatek se hradí v hotovosti po montáži a řádném předání díla oproti předávacímu protokolu a příjmovému pokladnímu dokladu. 

V e-mailu nemůžu dohledat daňový doklad k přijaté záloze, který potřebuji do účetnictví. Můžete mi ho zaslat ještě jednou?

V první řadě si zkuste zkontrolovat nevyžádanou poštu/spam ve svém e-mailu. Pokud se vám notifikační e-mail nepodaří dohledat, obraťte se na fakturační oddělení. Kontaktní údaje najdete na zálohové faktuře. Po dohodě vám fakturantka doklad opětovně zašle.

Je možné změnit fakturační údaje z fyzické osoby na právnickou osobu/firmu?

V případě změny fakturační adresy v objednávce, při které ještě nebyla uhrazená záloha, se obraťte na svého obchodního zástupce, který vše vykomunikuje s ekonomickým oddělením. Pokud však již došlo k platbě faktury, není možné vykonat změnu fakturačních údajů.


Reklamace/Servis

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nefunguje mi produkt od vaší společnosti. Jak mám postupovat?

Zašlete svůj požadavek na emailovou adresu obchodního zástupce, se kterým jste zakázku uzavírali, popř. na email: rolux@rolux.cz V tomto požadavku prosím uveďte svoje kontaktní údaje, místo realizace, doplňte číslo kalkulace/zakázky nebo faktury a popis závady s fotografiemi nebo videozáznamem.

Kontakt na obchodního zástupce dle regionu realizace naleznete zde:  www.rolux.cz/kontakty

Děláte i pozáruční servis?

Ano, ale jen na produkty, které jsme namontovali.

Provádíte servis na oplocení, branky a brány, které nejsou realizovány vaší společností?

Většinou pouze pozáruční servis a pouze po předchozí dohodě s obchodním zástupcem.

 Kontakt na obchodního zástupce dle regionu realizace naleznete zde:  www.rolux.cz/kontakty

Jaká je cena servisu?

Záleží na typu závady, cenu  servisu vám sdělí obchodní zástupce dle posouzení závady na místě. Zjistí co je potřeba vyměnit, zda se jedná o záruční či pozáruční servis a bude vám odeslána kompletní kalkulace. 

Kontakt na obchodního zástupce dle regionu realizace naleznete zde:www.rolux.cz/kontakty

Za jak dlouho přijedete?

Snažíme se najít co nejkratší termín dle plánovaných cest obchodních zástupců nebo montérů. 

Můžu nahlásit servis po telefonu?

 NE - servis nahlášený po telefonu se může ztratit, nejlepší je poslat email s výše uvedenými údaji, kdy si technik zjistí z archivu přehled celé zakázky a může jit pracovat na případném sestavení plánu servisu a předběžné ceně.  Servis můžete nahlásit na tento email:  rolux@rolux.cz

Nahoru
Web Rolux žaluzie s.r.o. využívá pro svůj provoz pouze technické cookies. Rozumím